--> Skola

Nu skall jag börja klä på mig rock, vantar, mössa (?) och allt annat behövligt som skor och hjälm. Sedan cyklar vi iväg till skolan då. Skulle träffas vid farthindret tjugo före, så jag har ännu tid att sitta och lata mig en stund. Moahaha. Idag är det då tillvals jumppa i skolan och andra timmar som, matta, modda, hissa och musik.

Tycker att det är super tråkigt nu att inte kunna ta några foton och ladda in, jag glömmer ofta ofta min kamera hemma hos mamma. Men idag kommer det foton! Det lovar jag!!

Får se om mitt löfte brister. Hoppas inte..

 

 


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad tycker DU om killar som bloggar? Skulle vara tacksam om du kommenterade ditt svar på min blogg, vill gärna veta det då jag är en kille som bloggar om det jag pluggar till, d.v.s sjuksköterska :).



Tack ifall du svara! ;)

2010-04-14 @ 08:02:22
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: sara

hoppas du får en fin dag. :)



kram

2010-04-14 @ 08:14:56
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0