A piece of cake

Hemma från Ekenäs! Är otroligt vackert väder idag också, mera än 10 grader och skall snart ringa flickorna och gå ut en stund. I Ekenäs var vi till Seppelä och Lindex. Hittade ett jätte snygt halsband i Lindex och även matchanmde örhängen, men köpte inte örhängena. pappa köpte halsbandet. ^^ Så om jag ångrar mig får jag rusa dit och köpa örhängena. Haha.

Tänker inte riktigt ännu berätta hemlisen om vad som ändrat här, men det kommer nog om en stund. Hihi. Om en stund kan betyda flera timmar också, kanske först blir på kvällen ändå. I don´t know.

Nu skall jag ringa de underbara flickorna! Puss.



Ganska dåliga bilder, men solen skiner in så mycket. Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0