Don´t worry



Japps, typ om en timme skall vi väl fara till Ekenäs. Julia skulle köpa lösnaglar ju, men jag tror inte att något blir på min lista inte. Haha. Vi skulle väl äta någon kaffebulle på något café också, tror jag. Det blir ju säkert jätte roligt!

Och Emma, jag säger bara "Don´t Worry". Jag har inte förstört mig själv, haha. Du får leta efter inlägg senare ikväll och idag, då avslöjar jag den spännande sanningen. Hihi. ^^

Kameran laddar för fullt här i arbetsrummet, så när jag kommer hem från Ekenäs blir det lite foton och sånt sen, ser ganska tomt ut när jag inte alls har några foton här. Bara några enstaka gamla.

Och, ännu info om den förskräckligt snygga bilden där uppe, jag vet inte varför den aldrig har hamnat på bloggen, men.. Det visar ju lite av mitt och Emmas totaaalt galna liv. Haha. Och Emma som inte riktigt diggar sin "glugg" där vid tänderna, så jag kan bara säga.. SUPER CUTE! Haha. Små råttorna..




Kommentarer
Postat av: Nicole

va ha du gjort nu märtaa? :DD

2010-04-10 @ 08:11:05
URL: http://www.nicole-udd.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0