Emma

Nu tar jag och ringer Emma. Skall säga att hon kommer hit och ha kul. Hoppas bara på att hon kommer. Hennes mamma fyller ju år idag. Så grattis till henne! ♥



Hörde just av pappa att de skall äta, Emma ropade nämligen åt sin pappa att det är mat. ^^ Hehe.. Så skall vänta på min sötnos, under tiden så tar jag och kollar på tv en stund.

Förresten, info om igår ännu:

EmmaetMärta höll på att försena sig till träffen med Mavve och Nicke. Ooops. Men de kom gåendes-"tuffa" i sina likadanna rockar vid gatan och var sååå tuffa. Sedan gick vi till parken. Nicke skulle visa att han är tuff och att det inte var något och gick egenom snön som var full med vatten och annat vått! Haha. Medan jag och Emma stod och gapskrattade och Mavve kom efter. Gungade en stund.. Sedan blev det lite kallt och tråkigt så vi gick in till Emmas och kollade på "Lilla Jönssonligan-Stjärncuppen" och chillade. Roligt var det.




Och ja, bild 2 orkade verkligen inte ställa sig upp..

Kramkram.


Kommentarer
Postat av: Eva

Tack tack Märta :)

2010-04-05 @ 13:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0