Extra jumppan <3

HAHA! Hade världens roligaste stund på jumppan idag, alla borde ha varit där, men skall berätta vad som hände där iaf. Hihi. ^^

  • Jag slintade flera gånger, har upptäckt att mina skor är en aaaaning hala. Hihi, hade liite kul!!
  • Kjell imiterade Remo, världens roligaste!! HAHA.
  • Nickes föreställning för oss alla.. ^^
  • Olika misstag och kul med bollarna.. HAHAHHA!!
  • PLUS MASSOR AV SKRATT!

Viker mig dubbel flera gånger så roligt det är! Hihi. Oftast när något händer åt mig, som att ramla.. Så ligger jag där på golvet med ansiktet mot jumppagolvet, det kommer inga ljud, så ingen vet om jag gråter eller skrattar. bara för några sekunder kommer det ett sådant skratt som inte hörs. Sedan dundrar det på, gapskrattet. Alla andra vet vad som hände och skrattar redan då, men skrattar sedan ännu mer efter att jag börjat skratta. Och så är det med varenda en lilla kotte där på jumppan. Hihi, för er som inte går i jumppan ännu, BÖRJA!

Idag var det ganska några där, det är flest från vår klass. Endast en från C och Kjell, läraren dåå.. (;




Imorgon är det ju onsdag, helt okej dag. Bättre än idag i alla fall. Tisdagen är sämst av alla dagar i veckan, nog för att den är ok också. Imorgon är schemat:



Japps. Har gjort alla läxor till imorgon, så kan lata mig lite senare nu på kvällen, hihi. Men tror inte att jag "orkar" slänga in några inlägg idag och ikväll mera.. Men, här har ni en extrem bild med dålig kvalite att titta på dess vidare.

'

Efter en skön dusch orkar jag aldrig dra på mig några ordentliga kläder. Så det fick bli farkkun, körens skjorta och en för liten huppari.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0