Galningar

Igår helt jag och Märta helt galna. Efter att ha varit med Victor en stund, tog vi kameran och cyklade till parken. Där började vi vår totalt missbrukning av självutlösare. Bild efter bild efter bild. Eftersom det bara gick att ha 10 sekunder tills bilden tog i självutlösaren, hamnade vi springa fullt till vår gunga ( tex.) och börja ta fart.

Så motion fick vi iallafall! Och fina och roliga bilder!  Ni får troligtvis se dom idag, om Märta orkar (läs : inte är en latmask ;)) lägga in dom (: 




Finns även en kort video, där jag försöker hoppa in i en '' låda '' på Märtas kamera. Men tro mig, jag misslyckades totalt med det . Kanske ni får se den med, who knows? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha

2010-04-22 @ 10:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0