God Morgon!

God Morgon! ♥
Vaknade exakt när klockan slog nio! Har sovit nio timmar i natt då. Ni kaan då själva räkna ut när jag gick och lade mig..
Det var helt okej igår, jag och Julia kunde ju inte göraa så mycket när det typ bar a var vuxna och två pojkar, men de talade inte med oss eller ngt. Men, hade nog det okej. Vi hade det riktigtt mysit och skönt med deras urgulliga taxar, Molly och Emma. Riktigt gulliga hundar, maamma började tala om att det nog skulle kunna vara roligt med en sådan fin tax, men när vi kom hem till BeeeBee insåg vi hur skönt och roligt det är med en busig katt istället.. Sedan när jag flyttar hemifrån skall jag skaffa hund istället!
Idag är det påskmarknad i stan, så skall och kolla läget lite där med morsan och syrran. Senare på dagen drar jag lite ut med kompisarna. Skall bara trögaa med Mavve också!
Vet inte riktigt vad man skall göra senare idag. Kanske baka en kaka och äta pasha och annat gott hemma och  fira påskafton?

Nu facebook.



Jag visar såklart tungan, Lina pratar och sjunger.. Haha..

/Märta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0