Häxorna

Hehe.. Häxorna lyckades bra.. Riktigt bra faktiskt. Namm namm. Strumpan var full av godheter i morse. Påskägg och andra godheter.

Klockan elva-halv tolv skall vi fara till pappa ju, andra sidan av stan och vara där: idag, imorgon och i övermorgon? Tror att jag räknat rätt nu. Sedan skall vi ju helgen till papi igen också! Lovely lovely.

Har redan fixaat mig klar och behöver bara ta på mig alla rockar och vantar och annat smått, hänga väskan över axeln och sedan är det "tuuuta och köör"!

Som Emma skrev i sitt förra inlägg så har hon börjat få snuva-det kan bra hända att jag också håller på, näsan är lite så att man måste "snörvla" lite, men det kan bra hända att det beror på annat.

Fammo kommer till oss idag och vi skall väl äta och göra annat kul, får väl se om jag hinner göra något ute eller inne med Emma eller någon annan. Undder den tiden som jag är hos pappa skall vi försöka oss på att laga en splitterny header.

Nä, nu regnar det också. Snälla snö, smääält boooort! "Sommartider, hej hej.. Sommartider.... "




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0