Hemma! :)

Äntligen är jag hemma! Allting har jag kommit ihåg, vad jag vet.. Har också tagit med mig massa pollen allergi! Det här är jobbiigt! Min näsa är täppt, men rinner ändå flera liter (verkar det som) och mina ögon är värre än värst. Får kommentarer som: "Gråter du, Märta??!". Jag skall börja ha på mig solbrillor hela tiden, hjälper iaf. lite. En gnutta.

Fick kris direkt i bilen i typ Tenala. Kom på att jag kommit ihåg allt oviktigt förutom telefonen! Kriiiis! Märkte nu att jag faktiskt använder min telefon jämt! Jag har saknat den.. Usch. Men tiden på sommarstugan har varit kul, våfflor, godis, chips och ännu mera godis.. Haha.

Imorgon måndag, skola. Tråkigt. Har varit ljuvligt med helg, men.. Nog blir det helt okej att fara till skolan, men läxor och att stiga upp tidigt är inte riktigt såå kul.. Hmm..

Okej, tog några bilder i Bromarv, mest på mamma och Julia.. Men..





Bara några bilder, hehe.. Vissa andra bilder orsakade att någon sprutade kaffe från munnen när jag visade en bild jag tog, det var verkligen kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0