Kladdkaka



Mums! Julia och Kika bakade kladdkaka. Riktigt gott var det!  Tog inte mjölk till, det fick bli vatten. Men grädde nog faktiskt. Detta var då en belöning känndes det som.. Eftersom.. ..

JAG HAR STÄDAT RUMMET! Världens historia! Borde skrivas upp i Guinnes Rekordbok. Jag vet inte hur läänge sen det var jag städade mitt rum här hos pappa, tippar på sommaren? Haha.. Eller våren -09? Ja, jag vet inte. Men möblerade lite om och städade det ordentligt. Så nu har man det vårfint och mysigt!

BEFORE




AFTER





Sista bilden är suddig, jag vet.. Men hade bråttom dåå.. Hihi.

Vad skall ni hitta på ikväll? Jag vet inte vad jag skall göra. Skall testa ringa Lina eller Emelie och kolla tiderna med föreställningar och hoppas på att det inte är nu.

Borde läsa på geografi prov, men orkar inte just nu. Läste i morse och riktigt lite igår. Har börjat komma igång med det, men nu känner jag inte för det. Senare ikväll!


Kommentarer
Postat av: mozzaan

Har samma döde som du :D

2010-04-24 @ 17:02:57
URL: http://musicfeelng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0