Långfredag!

Pååååsklooov! Wiiihooo! Toppen. Skall till Esbo iddag och fira påsk med mina gudföräldrar och en annan familj, skall bli kanonkul! Har nackspärr också, men inte så himla farligt nu mera. Skall just fara ner och hjälpa mamma att laga pasha, en tradition på påsken, jag tycker ju inte så värst mycket om mämma, så jag äter det i stället!

Idag kommer blogguppdateringen för min del att verkligen vara nere! Men jag tror inte att så många bloggar så värst mycket på påsken..

Imorgon är det påsktorg här hemma. Så skall till stan då och se vad som händer. Sedan efter maten drar vi troligtvis ut med ngra killar och gör något. Skall bara fråga och höra lite med andra personer också.

Nästa gång vi skall till skolan är först på tisdaag! Jag hurrar ännu mer, superskönt att få vara ledig och vara hemma, högt upp hissar vi alla lov. Längtar verrkligen verkligen till sommarlovet, då när det är varmt och flera månader med lov. Och sedan börjar man ju högis, hehe..

Nu och hjälpa mamma med pashan!



Igår frn min crazyga tid, dvs. när jag hade hög musik på och dansade som en galning. Det kallar jag ljuvligt! På tal om ljuvligt, så är det verkligen vackert väder idag! ♥

Kram och Gla´ Påsk (för tusende gången)//Märta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0