Läxor klara

Nu har jag gjort läxorna klara. Skall fara upp ännu och läsa en liten stund på finska prov (klockan är ju såå lite) och sedan skall jag fara ut direkt. Skall fara ut nu tidigt på morgonen så jag hinner med så mycket som möjligt sen. Börjar med att hämta Emelie. Sen drar vi efter Lina. Vi får hoppas att Julia kommer ut sen också, kanske också rentav blir av att fara efter Roy. Vem vet? Boys boys. Men före jag far ut och börjar med prov skall jag i duschen. Ska tvätta håret och så.

I övermorgon kommer alla hem från Irsta-Sverige. Om jag räknat rätt då? Japp. Eller egentligen imorgon ju, men det räknas typ inte.

Okej, nu i duschen. Sedan finska läsning en liten stund (2 stycken idag, 2 imorgon) och lite titta i häftet nu då. Bloggar mindre idag, tror jag. Det är världens vackraste väder. Så jag håller mig helst ute och har det skönt i vårvädret.



Haha. Skulle nog varit meningen att ha Kristen Stewart där, men nog duger det väl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0