Mätt, mättare, MÄRTA

Hej Hej! ♥

Sitter mätt och nöjd och väntar på att efterrätten skall vara klar så att man kan äta det sedan. Pasha och massa påskägg och annat godis! Blev lamm och aannat gott att äta.Och det var riktigt gott!
 
Vid halv sju skall jag till skolan (!!) för att träffa lite kompisar, pojkar..  Skall väl göra nåt kul alla, men får se nu.. Vi har lite oklart nu. Jag och Nicke planerar för fullt. Ringer och smsar alla typer och kollar. Men hoppas nog på att det blir av!



Ser ganska uppblåst ut, men skyller på den goda maten helt enkelt. Nu skall jag göra mig ännu mättare med efterrätt och massa massa godis!

Halv sju efter Nicke, sedan skolan nästa.

Ha en bra påskafton (om jag inte hinner blogga mer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0