♥ New Moon ♥

Love love love! Märta ♥ Robert Pattinson. Robert Pattinson ♥ Märta.
Märta ♥ Taylor Lautner
. Taylor Lautner ♥ Märta.
Jag är verkligen kär i de här pojkarna! Såg filmen igår. Lika snygga som vanligt. Taylor Lautner (Jakob Black) klippte håret, äntligen! Så himla snygg kropp! Han har världens hottaste kropp! Gyllen brun, sixpack, muskler. Nami nami!! Robert Pattinson (Edward Cullen) och hans vackra vackra ansikte. Jag verkligen måste se trean! New Moon var helt jätte super bra! Me love! Riktigt bra kan jag säga bara! Fem av fem stjärnor! Jag är besatt av dem alla nu. Inte bara för att jag skulle kunna gifta mig med dem och se på dem i hela mitt liv.. Nej, själva filmen rockade! Uuuu. Skall direkt när "Eclipse" kommer på bio fara och se på den med vem jag nu far. Längtar verkligen! Hoppas verkligen också på en fjärde film. Undra inte. Jag sa att jag är BESATT. Hemskt, jag måste se New Moon igen. Och första filmen också. Lovely.









Jag är verkligen BEROENDE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0