Pappa

Är hemma hos pappa, har inte hunnit blogga. Har haft fullt upp!  Har duschat, ätit, lagat läxorna, chillat med Mi, chillat med Lina, skrattat och haft det annars roligt!

Har återigen varit en dag som jag verkligen varit på bra humör! Jag vet inte om det är vårkänslorna eller vad, men.. Haha.. Min allergi var väldigt jobbig idag, men jag överlevde. Många av mina kompisar ställer ofta frågan vad jag får för symptom av pollen allergin. Jag har det vanliga: -ögonen, näsan, halsen och annat jobbigt. Usch. Och det här är ju bara början. Blääihk.

har ju varit på extra jumppan idag. Hade volleyboll och fotisvolleyboll samt lite lite koddboll. Roligt, roligt, JÄTTE ROLIGT! Haha.

Men nu ska jag fara och kolla på "Mean Girls" med Julle.

PS: Finska provet gick bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0