Påsk

Godmorgon ! (: 1 April, och jag har redan gått på ett rätt så lamt skämt från mamma, ''Kolla där är en hare'', och jag söker men hittar ingen. Jag kom ju inte på att det var 1 april ;)

Jag sitter och försöker äta flingor, men det går inte så där särkilt bra. Jag spiller nämnligen allt på min pyjamas, hehe

I skolan idag kommer det bara bli en helt lugn dag, det är ju nämnligen påskbasar. Men vår klass deltar inte, så vi kommer bara att springa runt och göra exakt ingenting. Men som tur är så slutar vi ju klockan 1!


Men nu ska jag byta min pyjamas som är full med mjölk, för jag börjar nämnligen få lite bråttom nu, eftersom jag nog måste gå till skolan. Så nu måste jag sätta fart, vi hörs mera efter mina träningar!

f

Kommentarer
Postat av: malin

Vi har ledigt redan idag. Ja sku o vilja på påskbasar, skulle köpa nå goda kakor!!

2010-04-01 @ 08:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0