Pictures

Skulle på talangkväll till KSH med Emma, men blir inte av. Har super ont i magen. Men, fick först nu hemma så. Men, skolan var ju kul. Blev klar med en teckning och vet inte riktigt vad vi skall hålla på med nu i hanttan, är klar med allting och sedan är det ju så att man kan inte göra huur mycket som helst, så skall höra med Maj-Len nästa gång. Har inte många dagar kvar, sedan är det SOMMARLOV! ♥

Okej, detta inlägg kommer inte bestå av mycket text, men.. Hihi. Massa bilder på mig och Emma från igår. Haha. Kameran var totalt död efter den kvällen, vi sprang fram och tillbaka med kameran, självutlösaren och flåsade. Hihi. Jag gissade på 62 bilder, och Emma på nåt annat. Rekord! ---> 111 bilder! HAHHAHA! Vi fick mycket, MYYCKET bråttom sen också när kameran sade "Batteriet slut", vi hade ju inte äns fotat hälften ännu. Egentligen var det tur att akkun for, annars skulle det blivit ca. 1,000,000 bilder. ;)



















Hihi, vissa av bilderna är helt galna, tex. den sista bilden var det jag som fick fixa kameran och springa så fort jag kunde, ser ju riktigt kul ut, faktiskt. Haha, men.. Nu är det bra med bilder, får se om det kommer upp en så kallad "Pictures #2". Ja, vem vet? De flesta bilderna är hoppbilder och andra lite mera misslyckade. men vissa helt seriösa också.

Men, vi skall verkligen i fortsättningen syssla med detta, det är hur kul som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0