Rap Das Armas



Är på gott humör, så lyssnar därför på riktigt bra musik! Sitter helt här, trassligt hår och helt oduschad. Snart skall jag fara i duschen. Skall ta en behandling med massa olika saker. Tvättning av håret och av kroppen, bodylotion, balsam och ansiktsmask. Kanske lackar tånaglarna också. Orkar inte ta bort det slitna nagellacket på fingrarna, det gör jag sen hos pappa.

Imorgon till pappa asså, skall bli riktigt skönt och roligt att få vara med pappa, Victor och alla mina kompisar. Jag och säkert träffa Emma på kvällen, vara galen och fota lite. Hihi. Träffar säkert de andra flickorna också, vänta bara.. Roy kommer kanske med i bilden också. Emma skulle väl ta ut studsmattan i helgen? Eller, så kanske jag är ute och seglar helt och hållet? Isåfall skall vi alla flickor säkert hjälpa henne, precis som förra året.

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0