Säästö Pörssi

Har varit till Säästö med mamma. Mamma köpte allt möjligt behövligt hem, och jag fick en påse "dracula" av henne, mitt och Emmas "ont i halsen" godis. Sedan blev det en stoor påse med lösgodis och även den nya Marabou (stavning? :D) plattan med smaken "passion och chili".. Hmm.. Undrar om det verkligen kan vara gott.. Hehe.. Men, jag, mamma och Julia är tre helt galna tjejer som är beroende av choklad. Såklart så måste man testa preciiis allt. Hehe..

Snart skall jag äta, är sugen på något saltigt. Julia lagade cupcakes, hon skall över natten till Lucas och behöver lite godheter dit, men några blir hemma.. Och blir troligtvis uppätna av mig och mamma.. Jag hjälpte inte till, var ju till butiken.. Men, jag har ju världens bästa och sötaste syster.. Så hon lämnade en skål med choklad i. Asså, glasyren. Så jag fick skrapa och mumsa lite. Gott gott. Skall bli gott med spagettilåda nu!

Skall senare idag mot Pojo, så får se om jag alls hinner blogga nåt mer idag. Men, om jag inte hinner så önskar jag er alla en mysig och skön fredagskväll och ha det bäst!



Imorgon till sommarstugan, inte för att det är sommar, men skall bli mysigt och trevligt att komma bort från den sk. "storstan" gemfört med Bromarv. Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0