Seen myself on tv



Såg just på Karistv. Kom musikalen som vi då hade med vår skola, det var super nolot att se sig själv, men helt kul var det nog att se det igen. Men om någon skulle fråga mig att: "Ställer du upp igen, föreställningar i 1 vecka" så skulle jag nog tyvärr klaga lite. Jag har gjort Argentina scenen fruktansvärt många gånger, alla sånger och de andra scenerna som jag är med i. Också alla andra länder. Men såklart var det riktigt kul att se det.

Imorgon till pappas. Har kameran där ännu, så ska bara komma ihåg laddaren så klarar jag mig hela helgen hos pappa. Skall med mami på cirkus på lördagen klockan 17, det blir väl kul. Med grannflickorna har vi nu börjat hoppa hopprep igen, det är super kul iaf. Använder just nu två av Emelies hopprep, men nu i helgen så skall vi binda ihop ett av mitt och Julias långa hopprep. Så hopprepet består nu av: -Två långa hopprep och ett kort hopprep.

Har textat med Mavve nu en stund medan jag såg på musikalen. Saknar.

Imorgon engelskaprov. Fredag.. ----> Viikonloppu! Wiihaa! Äntligen. En fredag med endast 4 timmar, jess jess. Skall även lite planera nattskolan (6 Maj) med Tove och klassen och se vad vi kommer fram till. Sedan skall vi börja tänka på "Sexornas sång" till skolavslutningen. Skall vara med och skriva, om jag ryms med. Hehe. Skolan kommer att vara helt annorlunda imorgon. På ett sätt positvt, på ett ssätt väldigt negativt.

PS: Angående den andra bilden-tog den utan att jag visste det när jag kollade på Musikalen, hade otroligt roligt, dock var det ju pinsamt. Syns det?

Haha. Kramizzz från Märrizzz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0