Sista lediga dagen

Good Morning!

Klockan är runt tio och jag har varit vaken länge, länge. Men åt morgonmål för bara någon stund sedan. Höll på lite med läxorna före jag kom ner vid kvart före tio, men det blir nog läxläsning senare idag. Det var svårt att koncentrera sig.

Sista lediga dagen idag också. Måndag. Imorgon tisdag och skola. Usch. Tisdagen är tråkigaste dagen i veckan, men jag hoppas att jag överlever. Jag har varit med om dessa tisdagar förrut. Jätte tråkigt är det att det är sista dagen som man slipper skolan, men.. Jag vet inte.

Idag vet jag inte riktigt vad jag skall göra-jag och Emma kanske fixar en ny header tilll bloggen, men vet inte riktigt. Det är super vått ute ännu, men solen skiner heller inte. men helt okej varmt nog.

Skall snart ta tag i läxorna och börja fixa dem nog, så att jag sen kan slappa och ta det lugnt resten av dagen, det låter ganska skönt i mina öron.



Eller okej, det är dåligt väder ute-glömde att titta ut ordentligt. Usch.

Och imorgon MÅSTE man ut i detta väder och då MÅSTE man vakna tidigt för att fara till skolan. Okej, jag tar tiden som den kommer. Idag är det Måndag. Och LEDIGT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0