SJ

Har varit en annorlunda dag idag. Hade vännelever från högis på besök, de berättade lite osv. Datatimme blev det också, övade på bige prov med käraste Lotta och hade annars kul. Haha. "There´s a choice we´re making, we´re saving all our lives, it´s true we make a bether dag, just ju and me." Haha, jag och Lotta hade inte bara liite kul med låten "We are the world". Först började det med att hon hela tiden sjöng den, sedan sa jag -"Men tyst, Lotta" och skrattade. Sedan började vi båda med den och vissa i klassen sa "Käften nu" och annat, men.. Vi fick den helt och hållet på hjärnan. Kjell har varit med om en olycka nu i helgen och är sjukskriven i 12 veckor! Så vi hade en ny tjej i jumppan, Sara. Nu har Emma henne tills skolan slutar igen. Stackars Kjell.

Okej, nu skall SJ fortsätta läsa bok. Jag har börjat med "Twilight-böckerna" och var redan besatt efter ca. 10 sidor, nu har jag läst kanske 100? Jag vet inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0