Splitternytt

Här sitter jag och Emma och har lagat en ny header till bloggen och samt fixat lite annat smått. Emma skall snart hem, buhu.. Men vi träffas imorgon, tisdag.. I SKOLAN. Jumppa imorgon ju, kul kul. Kommer säkert att bli lika roligt som alltid. Jag (Märta) skall ha något slags "mini föredrag" med bilder från Thailand imorgon på data timmen, får se om jag hinner slänga in ett inlägg då.

Okej, nu drar vi.



Här kommer en aning tiditg, men ändå...

VINTERN 2010´s fulaste och mest äckliga bild! Haha. Märta. Emma skulle överraska mig med att fota när jag kommer, men lyckades inte helt. Men en fiin grimas fick det bli. *Host* Tror jag börjar få hosta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0