Sportfigur





Hallåja! Sitter här, nyduschad i myskläder, skall nog snart äta och äta mina mediciner, sedan ringer jag Emma för att höra vad hon donar med!  
Duktiga och hurttiga har många varit idag. Vi var med speccen till Sportfigur idag, det var himla roligt men ganska jobbigt faktiskt. Lite tungt nog, men det var roligt med musik till, stooor spegel. Kändes underligt att titta på en själv så himla länge, hehe..
När jag drar ut skall jag försöka komma ihåg kameran, så det kan komma några roliga bilder på mej och Emma när vi hänger och klänger över allt ute och poserar. Ja, det kan bli galet säger jag bara.. Hihi. ^^




Just efter jumppan. Hihi, då var det himla kul, hade sånt bra humör då, nu mår jag dessutom ännu bättre.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0