Studsmatta

Har varit ute med Emma sen typ 11-tiden. Vi hade super kul. Vi hängde i parken, och ja.. Verkligen HÄNGDE, hihi. Vi hängde och dinglade där. Har bara 86 bilder på min kamera från det, men det räcker helt okej? Haha, passade även på att filma lite.
Sedan var jag och Emma riktigt starka och duktiga! Vi fixade studsmattan helt och hållet själva! Förra året var vi alla grannarna och fick hjälp av Kims kompisar. Men, NEJ. Jag och Emma klarade det själv i år! Gratulis.



(så här såg det ut när vi började, Emma lägger in foton sen "after" och lite när vi hoppade)

Idag blir det grillmat, mums så gott! Säkert någo kött och korv med potatis till. Det skall bli riktigt gott, åt min första grillkorv och grillad biff förra helgen i Bromarv! Så, andra gången. Men hemma!











Glömmer ALLTID att dra ner skjortan före jag hoppar. Hihi. 



Hoppar (ser ut som om jag sitter, I knooow). :)



Bilderna. Bara några, funderar på att lägga in flera imorgon. Emma kan inte fara på träningar ju, hon är så flunssig.. Men hon blir med mej hemma istället, vi hinner nog fota massor. Hihi. Har märkt nu när jag skrollade (mitt nya favvo ord) genom bloggen, WE LOVE VIDEOS! Så här kommer en till!



HAHAHAHHAHAHA, jag låter som en snubbe, Emma skrattar åt det. Vi är hesa, vi har ont i halsen. Vi skrattar. Vi har verkligen roligt..

Kommentarer
Postat av: malin

ja skulle inte våga hoppa på den studsmattan mera, eftersom den inte är så säker...

2010-04-24 @ 14:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0