Surprise :))

Okej.. Har just ätit och varit ute med Roy och Emelie. En Jonttski var med där en stund. Vi hoppade hopprep och andra grejs. Vi tog en sån där som man brukar hoppa på, genom att stå på den och "trycka" ner handtag och hoppade hopprep med DEN. Jätte svårt att förklara, men det var super kul!



OKEJ, det som ni alla väntat på.. Not. Jag berättade ju igår att jag har gjort något. Vet inte om jag kan kalla det amazing.. Men iaf. Jag gav en ledtråd åt Emma för en stund sedan. Hår. Så sa hon att jag hade klippt mig. Jag svarade ja. Hon frågade sedan om det var kort, svaret blev nej och att jag har PANNLUGG. Och sedan sa jag att hon hade exakt rätt när hon frågade: Har DU klippt DIG? Jag har klippt pannluggen ca. 5 cm helt själv! Jag vet inte om jag skall säga hiss eller diss. Ni får helt avgöra.




Så vad tycker ni? Är det okej? Roy kände nästan inte igen mig. Haha.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0