U ar sou rockenroll

Sitter och reder upp i mitt gamla rum, och nu är jag i en låda där alla mina teckningar från dagistiden och sådant. Hittade en lite rolig teckning, som jag ritade kanske på 2/3: an.

Det  står '' You ar sou rockenroll '' ovanför stjärnorna. Haha.. Lite felstavat, men hej, va gör det, jag stavade ju iallafall '' you'' rätt. 
Har för mig att Felicia var någon jag hejjade på under idoltiden ? :)



Ännu en till. Brolle var med i körslaget, och dagen innan final skulle vara, satt jag och Märta och ritade sådana här teckningar. Haha, fast jag gjorde en sådanhär snygg teckning (haha, ser ni hur jag har ritat brolle? ), så vann han inte... :D


2009 och 2004. Skillnad ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0