Klänningen

Jag tog ju cykeln till skolan idag, men det ångrar jag nog nu. Då vi kom ut från handarbeten, så VRÄKTE det ner regn.  Så såklart var jag genomblöt då jag äntligen kom hem. Hehe. Men nu sitter jag nog helt torr, och har torra kläder på mig. Annat var det när jag kom hem genom vår hemdörr..

Men jag blev iallafall klar med min klänning idag! En sommarklänning med grön - blåa - gula blommor på sig. Den blev riktigt bra nog enligt mig, och snabbt gick det att laga den! Så det var roligt när det inte tog evigheter, så som de gjorde med vårt förra arbete.

Ojdå, ignonera att det står ut vid min vänstra arm. Det försvinner när man tvättar den.

Våt liten människa.

 

 




Kommentarer
Postat av: Nicole

Den ble ju jätte bra ! :DD <3

2010-04-16 @ 20:57:29
URL: http://nicole-udd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0