I väntan på nåt gott

Godmorgon!

Igår kände jag att jag höll på att bli flunssig, och om jag hade rätt! Idag vaknade jag upp med näsan täppt, och halsen känns sådär '' täppt '' den med.  Hatar att vara flunssig, så nu ska jag dricka te i mängder, så att den här flunssan inte sitter i när jag drar till Norge.

Så jag tror att jag stannar mest inne idag, och förresten är det superdåligt väder ute idag igen.  Längtar såå till sommaren! Att få ha på sig ett par jeansshorts och en lös t-skjorta, hoppa på stutsmattan, gårdsfesten, äta glass i parken, kvällsdopp, slappa, ja listan kan göras lång. Jag LÄNGTAR till sommaren.

Gårdsfesterna


Jag vet inte vad jag och Emelie höll på med här, med roligt var det iallafall ;)

Hello solbränna!

Förresten, VARFÖR VAKNADE JAG 8 IDAG? Måste bero på flunssan!?

 


Kommentarer
Postat av: malin

Bli frisk fort! Eller köp sånadär earplane att ha i öronen, då tar d einte ont. De lättar upp trycket i bihålorna! När landar ni på onsdag? Snart e ni här:) O ja har bara skola 9-12 på torsdag!

2010-04-04 @ 09:48:03
URL: http://malinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0