Snorig och äcklig

Roligt att ha ny design, och den här blev ganska bra va? Det tycker iallafall jag, den är sådär.. enkel men fin!

Min näsa vill inte ge sig, utan fortsätter att producera snor ( intressant vah? ).  Snart kommer jag se ut som den här riktigt äckliga typen, eller kanske den här liknar mer mig? Snorig är jag iallafall! Men nu ska jag göra en kopp varm te, och kolla på Top Model 13
http://publishme.se/1365242/imagehandler/?go=upload&mode=multi&cb=tinymce.plugins.ImageHandler.cb_map.id_body
En flunssig jag.

Kom just på att jag tyvärr inte kan fara på extra-jumppan imorgon, pga den här flunssan som inte vill försvinna! Försvinn! Fast den tiden kan ju lätt behövas till att packa, eftersom jag bara har plockat fram ett par t-skjortor,huuuupsis.

Kommentarer
Postat av: malin

kom ihåg de där öronpropparna på flyget, annars tar de jävligt ont när man e förkyld!

2010-04-05 @ 20:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0