Grattis mamma!

Hejhej!

 

Min blogguppdatering idag kommer att vara lååg, eftersom jag har ganska mycket andra planer. Min mamma fyller ju år idag, så vi ska fira henne! ♥ Grattis mamma ♥

Och sen så ska jag ju till Norge på onsdag, så jag måste packa alla mina kläder som jag skall ha med dit! Ska bli jätteroligt! Är alltid roligt i Norge, men nu är det ju sista gången jag far dit, eftersom Malin & Jac sen flyttar till Danmark! Så då blir det Danmarksresor istället för Norge! Har varit till Norge många gånger, så det ska bli roligt att fara till Danmark också! (:

 

Sen så finns det ett köpcentrum typ 500 meter från vart dom bor, så det kommer att gå där ganska flitigt också ;) Älskar att shoppa ;)

 

 

 




Kommentarer
Postat av: malin

ja har snygg min! Jo, men nu måst du hålla lite i pengarna så att jag får mera, haha! kram

2010-04-05 @ 13:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0