Vappen :)

Ja, här är jag. Har inte typ varit på datorn sen i förrgår? Ja, så bloggningen har varit urdålig när det gäller min bloggning. varken jag eller Emma ahr riktigt happy happy blogg känsla och skriva, så vi kommer inte att skriva så mycket. Ibland går saker och ting i perioder, men vänta bara.. Snart bloggar jag som en galning igen, hörni.

Var polis i skolan idag, det var ju karneval och man skulle klä ut sig. Jag var Kling och Lotta var Klang. Riktigt, riktigt roligt var det nog. Tortillan i skolan smakade, ja.. Lite på den sämre sidan, så det skall bli gott med pappas underbara tortilla ikväll. Mums!

Har glömt kameran hos mamma, tänkte inte på att ta den när jag var dit just (lyshuvud). Sjutton ändå.. Nåå, jag hinner fota sen efter denna härliga helg hos pappa, vappen.

HA EN TREVLIG VALBORG! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0