Videoblogg

God Morgon! Hoppas ni alla sovit gott!
Sitter här, mätt och nöjd vid datorn och slöar. Lördag, fint väder nog och så är jag på bra humör! Filmade igår massor och tog många bilder, men de flesta bilderna raderade jag, de videos jag spelade in var på Victor, valde en av de sötaste videona och här kommer den fina filmen, Victor "ringer" till pappa. Varför svarar inte "dadda"? Hihi, ha det kul.

(Video och bilder från Fredag kväll)



Idag vet jag inte riktigt vad jag skall göra, Lina och Emelie donar med föreställningar, skall vara med Emma nog. Men hon drar ju på "Beuty kväll". Ikväll, det hon berättade igår låter hemskt mysigt. Frågan är vad jag skall göra sen? Ello frågade om vi kunde göra nåt idag, så.. Vem vet? Kanske jag träffar Elin idag?




PS: Gjorde fel i beskrivningen av videon, det blev lite stavfel.. Haha.

Kram/Märrizzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0