Welcome to "Hahaha-TOWN"!



Hej på er och hjärtligt välkomna till "Hahaha-TOWN", även kallad: "Video-TOWN". Jag heter Märta och min bloggpartner är Emma. Det vet ni, jag tror även att ni vet att jag och Emma har blivit "video beroende". "Hahaha beroende" har vi varit redan flera, flera år. Men, som ni märker har vi, EmmaetMärta blivit beroende av videos, spela in videos. Och att skratta i dem. Och att skratta när vi ser dem. Jag vet inte om ni skrattar, men.. Vi har iaf. en kul tid och visar upp den på bloggen. Really, really nice. Så, här kommer en video från idag, vi hade väldig tkul. Vi visste inte att vi spelade in och så, sedan försökte vi verkligen göra en ordentlig videoblogg, men gissa hur det gick? Ja, det är bara att titta och se!

          

Kommentarer
Postat av: riiim

Tacck det samma!

2010-04-24 @ 17:19:44
URL: http://alwaysriim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0