Augusti

God Morgon! Nu är det augusti. Augusti, det låter mer och mer som skola och höst nu. :s Skolan börjar 16e. Jag lider redan. Jag vill inte alls till skolan! Orkar inte med läxor, timmar, prov och annat tråk. Jag vill vara hemma, ha roligt och vara med kompisar.. Voivoi. Vi har fortfarande två veckor kvar av sommarlovet, om man räknar med idag är det två veckor och en dag. Herregud.

Okej, nu orkar jag verkligen inte skriva om det. Idag funderade vi iaf. på att åka en snabb tur till Lagmans, har inte simmat på ganska länge nu.. Vädret ser okej ut. Lite mörka moln och så, men solen skiner nog. Men det kan nog bra hända att det ärsom igår, blåsigt och lite kyligt. Kan ni förstå att jag frös lite i t-shirt, jeans och en huppari? Det är sommar ju.. :( Blää.

Today är det också Bromarv. Mamma skulle på kalas idag, så efter det kommer hon och söker oss från pappas. Sedan är det Bromarv i två veckor! Roliiiiigt! <3

Emma berättar säkert nyheter om vad som också händer idag!! (: HAHA, har inte faktiskt kommit ihåg att berätta det, men hon får gärna berätta det. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0