Småturisterna

Idag ska vi vara lite småturister. Vi ska spana in torget (som har setts ett fåtal gånger), sedan springer vi (jag och julia) säkert in i plaza och kollar, trots pappas protester. ;) på morgonen såg det ut att bli bra väder, men nu är det mulet, min hosta gör ännu så att jag mår lite sämre. Pappa talar om lunginflamation, men jag vet inte. Tydligen hörs min hosta lite dålig. :) Har inte så mycket koll. Imorgon kommer vi hem, stannar iaf. i Karis tills tisdagen, men jag får se vad jag riktigt sen vill! Nu ska jag lägga mig på soffan och läsa lite. Höres!

Kommentarer
Postat av: Eva

Du ska vara försiktig med att ha pappa in till klädbutiker, han får ju ont i ryggen då ;)

2010-08-07 @ 15:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0