Awake

Jag har varit vaken ett bra tag och ska nu fortsätta se på filmen jag började se igår. Idag blir det troligtvis en dagsutfärd till Hangö för att hälsa på vår söta fammo, vi far isf. efter maten. Men allting är ännu inte riktigt säkert, men troligtvis far vi idag. Det passar mig riktigt bra. Men jag vill nog vara hemma till kvällen och så. ;)

Nu på förmiddagen hinner jag säkert hitta på något, så träffar säkert Emelie eller nåt sånt. Har inte heller något viktigt ändå att göra. (:



Jeeeeeeeeeejj! Ikväll kommer Emma hem! Wiiiihaaa! Så ska se till att träffa henne typ direkt? Okej, hon kommer nog att vara trött, men på torsdag ska vi träffas. Det vet jag! Finally! ♥ :D

Nu blir det film igen (:



Jag har faktiskt blivit lite mer intresserad av bilar än vad jag har varit, måste jag erkänna (eller är jag?:D)... Har tre favoritbilar just nu.. Jag vet att det kan ändra, men nån av dem skulle jag bra kunna köra runt i när jag blir "stor". ;)




Den här volvon är faktiskt ändå ganska liten, vilket passar mig perfekt. Dessutom är den ganska söt och helt najjs. Gillar också modellen på själva bilen.



Och så har vi den här söta kuplan. Den är verkligen rolig. Den är ju med i massvis av filmer och hela bilen är verkligen skitsnygg, också en inte så stor bil. :)




Okej, en ganska stor bil. Volvo. Men den är ändå ganska tuff och ser nice ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0