Bärtjejer

Hallå och God Kväll!

Sitter nyduschad här igen och skriver. Dagen har varit riktigt rolig och jag har hunnit med massor. Med Heidi och Julia gjorde vi lite allt möjligt. Talade mest nog, nördade nog lite vid datorn också.

Senare på kvällen har jag varit ute med Lina och Emelie. Vi åt ganska mycket bär. Hehe. Allt från röda vinbär, till hallon och till krusbär. Riktigt skoj var det. Sedan slöade vi på vår stutsmatta och hoppade nog också lite.

Jag längtar sååå tills Emma kommer hem. Jag trodde delvis på Emma om vad hon skrev.. Men jag tänkte också att hon skojade, men såklart.. Jag kissade ju nästan på mig av förtvivlan och sorg. :D

Ska nog bara vara på datorn nu resten av kvällen. Imorgon åker vi till Lappvik stranden och simma och sola. Ska bli riktigt najjs.

Förresten, på Fredag är det Karis Natt. Dit måst man väl? ^^ ;)



Victor today ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0