Cry

Jag är lite på gråthumör faktiskt, jag är super känslig just nu och gråter direkt jag kanske ser något vackert. Jag kan inte ens lyssna på musik just nu utan att tårarna börjar rinna. Jag är inte trött, har sovit massor i natt (for och sova/läsa) halv tio redan och somnade tidigt. Jag är bara på sånt humör nu helt enkelt. Skulle just därför vilja stanna hemma.

Just nu sitter jag bara på datorn. Har sett slutet av Remember Me. Så har sett hela filmen nu. Den var jätte bra. Lyckades lipa där med. Berättasde inte det, men såg den igår.





Kommentarer
Postat av: en glad tjej från göte

HEJ! märta, den mörka asså. och emma med, hur ser era rum ut?

2010-07-02 @ 11:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0