Dagens program

*Vara med Emma! MASSOR!
*Laga ny header med henne
*Karisnatten på kvällen!

Det är en helt lugn fredag ändå om man säger det så. Egentligen inte något speciellt. ;) Har sovit gott nog i natt, har ännu lite ryggbesvär från att ha sovit tokigt förra natten, men det hinner gå över. Istället har jag vrålont i min tumme. Det brukar vara så att det går lite då och då i ryckningar som det gör vrålont i tummen, sisådär var 15 minut eller så. Har inte orkat kommentera det mera. Men nu är det faktiskt ont lite hela tiden, men det kan dels bero på att jag faktiskt ramlade från sängen i natt på nåt olämpligt vis eller att jag sov lite annorlunda..

Har just ätit morgonmål och har varit vaken sedan ungefär sedan åtta och låg en stund uppe i sängen och läste och hade det riktigt skönt. Annars har jag inte gjort så mycket annat idag. Råkade bläddra förbi en kommentar jag missat nyligen, av Malin:

malin om Trevligt sällskap:

Så söt victor e :) Jag blev nog lite babysjuk på stranden på lagmans, hehe!

sv. Ja, Victor är nog väldigt söt, råkade dessutom hitta två bilder på dig och Victor från Lagmans. (: Och tillsammans är ni verkligen supersöta! :D


Kommentarer
Postat av: malin

här var Vicotr söt! Men jag ser underlig ut, värsta putmagen o minen på andra fotot. tur så fokuserar man inte på mig på denna bild :)

2010-07-30 @ 08:24:05
Postat av: Emma

Men du leker ju me han på andra bilder ! :DD

2010-07-30 @ 09:33:00
URL: http://emmaetmarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0