Dränkta katter

Japp, har för en stund sedan varit i bastun, efter en trevlig kväll med käre Emelie. Vi blev dränkta.. Nej, det har inte regnat.. Och NEJ, vi har inte simmat. Vi lekte lite i mattvätten, höhö. Jag blev riktigt våt. Emelie blev inte lika våt, men jag.. Där snackar vi grejer ju.. ;)

Sitter nu och svalkar mig med en coca cola och tittar på Lindex sidor på nätet, ett måste är denna (dessa) fabulos t-shirten. Om jag inte hittar den snart här i Finland (arghhh) så klickar jag hem den. Borde väl komma till Finland.





Favoriten är den vita. Haluan!! <3


Kommentarer
Postat av: Ello :))

Ja tänkt köpa en såndää vit nä ja va i Sverige me fanns it min storlek

2010-07-25 @ 22:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0