Gårdagens bilder








Jepp, har varit vaken sedan åtta. Gör just nu inte så mycket. Jag sitter bara och chillar och tittar på olika videos och intervjuer på datorn. Varvade ner sedan igår, tog nog en stund. Ni kan säkert gissa vad mina drömmar handlade om i natt. Jag undrar om jag måste göra ett besök till bion en gång till.. (:

Idag skall vi till Hangö. Fammo kommer kanske hem från sjukhuset så vi måste vara där och hjälpa henne och så. Hon kanske kommer hem först imorgon, men då kommer vi hem sent på kvällen ikväll. Så jag kommer inte att blogga nu så mycket. Troligtvis blir det idag och imorgon som jag inte bloggar, men om fammo kommer hem först imorgon blir det imorgon och i övermorgon och halva dagen idag. (: men skall bli kul att träffa fammo när hon inte har alla slangar ihopklistrade i sig. Riktigt kul.

Nu ska jag fortsätta med mina videos. God Morgon förresten ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0