Heidi ♥

Min lovely, lovely kusin kommer hit idag! Ska möta henne på tågstationen med alla andra klockan tio. :D Ska bli super kul att hon kommer! ♥

Har åskat lite i morse, så vågade först sätta på datorn nu. ;) Vaknade så tidigt som klockan sex. Då vaknade jag av att solen tittade fram, men nu ser det lite mulet ut faktiskt. Regnet kom, åskan kom.. Jaja. Vill ha sol, nuuuu!

Kommer inte att blogga så mycket under dagen. Och kommer heller inte att ta några bilder tror jag.. Men jag hinner säkert senare ännu. Har en twilight bok att ge till Lina som jag ska hinna med.. Lovade henne att ge den igår, men jag hade lite annat för mig. Men idag ska söta Lina få den. Lina-du läser 100% säkert detta, så det är bara att komma efter den om du vill, eller så kommer jag med den senare ikväll! :D

PS: Det kommer kanske att ändra lite saker på bloggen med utseéndet, så ni ska inte bli förvirrade om det ser annorlunda ut, när Emma kommer tillbaka ska vi laga bloggen schysst med en ny design. Gilla! :)



Från klockan sex på morgonen i pyamas (och pappas glasögon, provade dem lite, uusch) till....



....dagens outfit. Shorts från Lindex och t-shirt likaså. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0