HEMMA

Att sitta på en normal toalett, höra ljudet från tvn, sitta och knappra på tangenterna på datorn och slippa ljudet av irriterande bromsar o myggor, skönt nog! ;) Fast shit, vad kul vi har haft! Vi har varit på campingen, i husvagnarna, spelat tecken, stranden och så. Idag var jag och Emma en ganska lång stund i vattnet med André och Citta och hade bollnata, tjejerna mot killarna. Det var helt skoj. Men mest har det varit girls. Pustar riktigt ut när jag tänker på alla grejjer. Som "Big Momma, who got this soooo gooood". (:

Skall träffa tjejerna säkert ännu ikväll, iaf. Emma. Vi hoppades att titta på Eclipse, men vi får se. Vi är inte hos mig för flera orsaker, den ena är att Julia vill vara på datorn ikväll, så.. :D Men om vi kan vara hos Emma ser vi på den, annars hos mig eller hos Emma och kolla på någon annan trevlig film.

Bilderna från campingen kommer imorgon, men nu kommer en video från stranden i vattnet igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0