I am a Shopaholiq

"My name is Märta, and I am a shopaholiq"
"Hi Märta!"

Blev ändå inte på det sättet så mycket. Men nog blev det en hel del i och för sig.. :D Pappa köpte lite också till mig, men lite handlade jag själv också. Var riktigt kul att vara och shoppa. Emma for ju på Raseborgs Teatern ikväll, så får alls se om jag hinner träffa henne mera idag. *Hoppas, hoppas, hoppas!*

Imorgon ska vi fixa headern! Det lovar vi! Har inte så många andra planer för imorgon. Att fara till bibban och ta ut en bok jag beställde och sedan är det ju "Karis Natten" på kvällen ju! Och dit ska vi!



När vi kom fram började vi med att äta lite smått. Jag och pappa hade ju typ ätit morgonmål klockan halv åtta, så vi var lite hungriga. Pappa åt detta, med sallad, tomat och fetaost.



Själv tog jag mig en sockerkick! En donits med vitchokladsglasyr! :D



Far&dotter



Softice på "Pizzeria Rax", där vi åt ;)



Happy face.

Har inte tagit några bilder på vad jag köpte, de kommer upp på bloggen lite då och då. (: Men jag köpte och fick iaf detta:

-ett par vita shorts från Gina Tricot (pappa köpte)
-en gul, lite oversize topp från Gina (köpte själv)
-ett par jeans från Kappahl (pappa köpte)
-en rosa klänning från Gina (pappa köpte)
-en blå topp med prickar utan axelband från Gina Tricot (köpte själv)
-ett par gladiatorskor från Kappahl (köpte själv)
-en blå-vit-röd tröja från Gina (köpte själv)

Är nöjd över allting. Lindex var faktiskt inte så himla bra. Men H&M var väldigt bra! Kom på att jag glömde att kila in dit och köpa den där fabulos toppen.. Nåjaa. Hinner med det senare. Men favoritbutiken för denna shoppingrunda var absolut: Gina Tricot! Utbudet där var jätte bra! Glad att vi åkte till Sello där den butiken finns! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0