Käre Bror

"Du ditt hjärta är för evigt, en del av lilla Märta. Du är en av de bästa killarna som jag vet, ibland är du riktigt het. Min söta lilla bror, i storlek gror. Du kommer alltid att vara glad, säkert vara ivrig i choklad. Du kommer att vara en av de bästa syskon jag kan få, hoppas jag är likaså."

Jag älskar dig, Victor ♥




God Morgon! ♥

Ska börja morgonen med en film på datorn. Funderar på att se på Eclipse, eller Twilight. Jag får se sedan. Ser inte ut att vara helt strand väder idag, så vi får se alls om vi far till stranden nåt. Men simma ska vi nog idag, iaf. kvällsdopp eller nåt. ;) Har sovit till åtta idag, ungefär en timme mer än vad jag vanligt brukar sova hos pappa, så det var riktigt skönt efter att ha sovit så dåligt förra natten. Resten av dagens planer är ännu oklara. Emelie ska på Robin Hood ikväll (klockan fem), men hinenr säkert vara med henne på dagen. Lina skulle väl fara till Hangö med husvagnen, så vi får helt se vad jag hittar på! Skönt att Emma snart är hemma igen också! <3

Nu->film


Kommentarer
Postat av: malin

Så fin dikt du skrivit Märta!

2010-07-27 @ 08:13:31
Postat av: Lina

Håller heelt med Malin, både vacker o rolit. Märta en blivande poet, eller va de nu heter om man skriver mycke dikter <3 ;D

2010-07-27 @ 14:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0