Lappvik

God Morgon!

Sista dagen i Karis, sedan åker vi till Bromarv på kvällen. Ska bli ganska skönt faktiskt, 2 veckor! Awesome! Jag kommer just inte att blogga alls, jag försöker åka till bibban någon dag och blogga ett snabbt inlägg utan bilder, men jag får se hur det blir. Bibban i Bromarv har bara uppe på måndagar, onsdagar och en kort stund på fredagar. Så kolla efter inlägg då, men ibland kan det ju hända att jag är på stranden eller nån annanstans och inte hinner.

Sista dagen här tillbringar vi på stranden Lappvik. Ska bli ganska skönt, har ännu bara varit dit en gång i år, men då var vattnet skitkallt. Brr. Skulle vara superkul att träffa någon av kompisarna där, för vi kan ju inte ta med någon vi, eftersom vi har fullsatt bil. ;)

Skall inte göra så mycket annat idag, ska se på finalmatchen på kvällen, men annars har jag inget planerat. Vi åker ganska tidigt till bromavr eftersom pappa inte vill missa matchen. Annars brukar vi ju typ starta klockan halv åtta eller så, men nu startar vi tidigare.

Nu tänker jag börja titta på film. Spenderar såklart nån timme av min morgon framför datorn, fast vi åker ganska snabbt sedan mot stranden.




Igår simmade jag inte alls, jag hann inte. Inte ens i vår lilla pool här ute, men idag tänker jag allt simma. Fast det skulle vara hur kallt som helst, jag vill simma. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0