Last Night

Igår hade vi nog väldigt roligt. När vi kom dit var det ganska dött, det var nog det ganska länge. Men vi käkade iaf. på "Lilla Hembageriet" och sedan var vi till butiken och köpte dricka och sånt. Jag köpte hem tidningen "Systeri Stars-Eclipse". Den finns ju inte på svenska här i Finland. Ibland känner vi finlandssvenskar oss ganska dumpade. Nåjaa, jag läste den igår kväll iaf. och i morse, eftersom jag vaknade kvart före nio. Den var ju bra med information och posters och så. Men det mesta (ungefär allt) i tidningen visste jag redan. Men det var ändå väldigt skoj att läsa. Jag vet inte riktigt när vi kom hem. Kanske typ tio? Vi for iaf. till Emmas och drack té. Det var roligt, vi talade om helt sjuka saker som: pengar, häftmassa och massa annat. ;) Före vi for in hade vi både på Emmas gård och på Karis Natten lekt med ballonger. Vi drog in luften därifrån så att man lät jätte, jätte, jätte rolig! HAHAHA.



Fotograferades i wcn ;)



EmmaetMärta



På "lilla hembageriet" åt jag och Emma marräng och drack trip



Nicole ♥



Emma och Nicole på smarket parkering :D



Bilen som skulle brinnas upp



Emma och jag blev lite uttråkade, så vi fotade.. Men sen for vi därifrån alla. :)



Vid statshuset var vi ganska mycket



Emma ♥



Yo (:



Vi råkade på Naomi&Julia



Nicole på väg till Åsvängen med oss alla :)



Märta



Lina ♥



Det blixtrade massor.. Och inte av åska... Utan av kameror.. :D



Jag hade på mig en tröja från Gina, en axellös topp från Gina, ljusa byxor från Lindex och gladiatorskor från Kappahl



Vi drack té i snygga muminmuggar!



Och skrattade en hel del..



När jag kom hem öppnade jag "Eclipse-tidningen". Posters och text. ♥ ;)

Kommentarer
Postat av: Hildah

Började läsa er blogg nu till sommaren. Jag undrar om ni kan ha en frågestund?

2010-07-31 @ 10:23:38
URL: http://hildahhed.blogg.se/
Postat av: mirella

på den 9e bilden e jag o marru ibakgrund : dddddd

2010-07-31 @ 15:59:25
URL: http://mirellash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0