Library

Sitter i bibban.. Trött.. Sitter i en sommarklänning och har håret i en knut mitt på huvudet (jag lovar, imitation lilla my lixxom) från i natt ännu, för trött för att fixa håret.

Men rekordtrötta var jag, Julia och Emil igår.. Vi var helt sluuut. Nette och morsan hade roligt åt oss, de sa "Det är ju ungefär som om ni hade varit med på krogen igår, höhö". Men vi överlevde teatern. Hade huvudvärk och mådde lite illa igår, så trött var jag..

Idag är jag ändå lite piggare. Har sett på "Narnia-Prins Caspian" idag också, han är otroligt snygg han med, även han som spelar Peter. Uuuuh beibe... Skall senare ikväll baka äppelpaj med morsan o syrran, sedan bjuder vi mosters gänget på paj och kortspel. Jag älskar min familj! <3 Ljuvliga människor verkligen! <+3

Ska låna tre böcker, två "Kalle Anka" och en bok av Stephenie Meyer-"Genom Dina Ögon". Har hört att den är bra, men inte lika bra som serien Twilight. Men ska nog sätta näsan i boken ändå!

Nu ska jag chatta vidare med min favoritflicka, Emma! Saknar henne mycket, mycket, mycket!! <3



Saknar även min far lite, sötaste lilla Arne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0