Onsdag

God Morgon!

Idag är det då Onsdag! Har inte så mycket planerat till idag att göra, men ska iaf. till stan med pappa på kaffe och bulle och annars kika i stan, för att uträtta lite ärenden. Annars skall jag bara vara idag, det blir en sådan dag. För imorgon åker jag ju till campingen, "Lempivaara" i Riihimäki och blir sedan i övermorgon en utfärd till Puuhamaa! Vi stannar där i två nätter, så jag kommer inte att blogga. :D

Igår skulle vi då se på fotboll, men jag och Julia tittade på en annan film istället. Den var inte så bra, så jag ångrar att jag inte kollade på fotboll, nåja. Vi beställde också hem pizza igår faktiskt, tre stycken. Vi delade alla i fyra lika stora delar.

Och nu, nu kommer bilderna från Lagmans, som jag sade. ;)



På morgonen fick vi i vår husvagn en härlig väckning båda dagarna klockan 08.30



Sedan, ganska tidigt bar det av till stranden med tjejerna



Vi satt uppe på berget och hade kul



Det togs bilder på EmmaetMärta



Svalkade ofta fötterna vid berget



Soligt





Simmade ofta i simringar



HAHA. Jag fastnade i den :D



Var oftast ute med Emma i simringarna



Suddig



Vår propeller på simringarna, fötterna sprakade på i vattnet ;)



Söta Emma



Märta



Det vankades tecken



Tröttis efter kvällsdopp. Andra dagen simmade jag och Emma näck. Det var faktiskt riktigt trevligt. Flygplan och människor var nog lite närvarande, men vi hade kul ändå



Kvällen



Soltrötta var vi nog



Njöt av solnedgången på beget



HÄRLIGT! ♥

Om ni undrar varför det bara fanns bilder på mig och Emma så kan jag säga att Julia och Lina inte är så på g när det gäller bilder på bloggen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0